Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 kwam op m'n hummy multivision tegen en dacht laat eens kijken wat ze hebbu.<P>de trailers waren leuk maar toen de films begonnen werd het zwart <P>dan ga je zoeken <BR>multivision hoort bij tps en zend uit in viaccess dat s waar ik nu achter ben.<BR>okie dan de key voor tps zoeken en gevonden.<BR>maar werken ho maar.<P>doe ik wat fout want een aantal andere zenders van tps zijn wel te volgen
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Ik denk dat ze het pakket onderverdeelt hebben met verschillende keys,bij mij is het precies andersom,heel multivision aan,tps uit<BR>waar gisteren alles nog op èèn key liep.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 en wie zijn file heb jij er in zitten <BR>pass de sleutel anders ff
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Hallo,<P>ik kan geen TF1, RFO, M6.<BR>De rest was OK.<BR>Probeer dit adres eens <BR> <A HREF="http://www.satfiles.nip.net/" TARGET=_blank>http://www.satfiles.nip.net/</A> <P>TPS is opnieuw volledig te bekijken bij mij<BR>Maar Sexview lukt niet.<BR>Kan iemand mij helpen ?<BR>Dank
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 De nieuwe key's van SV zijn nog niet public anders had ik je graag geholpen.<P>welk file heb jij geladen want de files die ik bekijk hebben allemaal de zelfde key die ik ook al gebruik.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 t*s heeft geen keywissel gedaan,maar iets anders dat ik nog niet weet.immers kan ik ze al terug zien met mijn gw kaart maar nog niet met mijn ds9 kaart.Ik vind het niet erg slim deze link hier te zetten.straks weer een http 404 error.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by digital_sat_2001:<BR><STRONG>t*s heeft geen keywissel gedaan,maar iets anders dat ik nog niet weet.immers kan ik ze al terug zien met mijn gw kaart maar nog niet met mijn ds9 kaart.</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>Hee ik kijk hem op de interne all cam.<BR>Jij hebt dus waarschijnlijk een viaccess in een ci zitten <P>Wat ik al gevonden hem dat het met een f8 fix te maken heeft maar wat ze daar mee bedoelen <p>[ 02-08-2001: Message edited by: l.d. ]
satdr Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Er is inderdaad iets veranderd bij TPS/Multivision, maar niet de keys.<P>Het is in de nwe Wallbanger v3.5.6.0<BR>verholpen, draait als een tierelier!!<P><BR>SatDR Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 @ Pascal VH:<P>Never, never, never ever key links publiceren <P><BR> <P>Qua oplossing voor het omschreven probleem in de postings, lees de posting over SCT Sexview en Viaccess cam, hier is de oplossing.<P>c-ya !
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Nou bedankt voor het posten van de link. Phil ligt gelijk weer plat
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Ze leren het GODV*RD*MM* ook nooit !!!!!!!!!<P>Robbie
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 probeer de recentste STRSH files maar eens; werken 100% perfect met VI**-CAM...
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Leuk al die oplossingen maart ik heb er nog geen 1 gevonden die werkt om m*v*n te kunnen kijken in m'n hummy allcam.<P>de oplossingen die genoemd werden waren het gebruik van de nieuwste strsh file in de ci (tja dan moet ik hem in de aston stoppen )<BR>of de pic editen en helaas dat snapt /me nog niet<P>ben nu 2 of was het al 3 weken met de sat hobby bezig.<BR>prog zelf m'n kaarten, update de key's en probeer dus overal beeld te krijgen waar het zwart is alleen al voor de kick.<BR>maar een goede handleiding van hoe een pic te modden ben ik nog niet tegen gekomen.<BR>ach als ik al zie wat me lukt binnen die paar weken .. gaat het nog erug leuk worden
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Nee, l.d. dan heb je de postings niet goed gelezen ! ik heb vermeld dat je onder de posting van SCT/Sexview/Viaccess kunt kijken, deze kanalen hebben nl. grotendeels hetzelfde probleem (Ultrablue sinds gisteren).<P>De file die je kunt gebruiken is een EDIT van strsh ! pic/eeprom file zijn aangepast op de laatste tricks en dat werkt 100% o.k.<P>o.a. Laural (nee, geen URL) heeft hem staan.<P>c-ya & succes !
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 thanks viewer gaat ik eens op zoek laurel (nog niet tegen gekomen)<BR>en die post heb ik er zeker overheen gelezen.<P>[offtopic]<BR>p.s. heb net wel een leuk iets dat hopelijk nog niet al te bekend was in de news sectie gepost.<BR>[/offtopic]
Aanbevolen berichten