Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Tegelijk hebben een paar zenders uit het tps pakket (oa France 2 en 3) hun FEC veranderd van 5/6 naar 3/4.<BR>Even aanpassen en voila..
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 euh viewer hoveel site's zijn er met laural ik denk hem gevonden te hebben maar de datums zijn van half july ???<BR>er is er maar 1 met aug <P>[edit]<BR>volgens mij ben ik maf aan het worden.<BR>de enige laural die ik kan vinden heeft geen file staan op viaccess in de irdeto allcam te kijken.<BR>en toch kom ik telkens op die site uit.<BR>viewer jij zelf hebt in een post van een poos geleden gezegt dat de laural site in de liks sectie staat (stond) en als ik wat verder zoek op dit board kom ik ook de link tegen maar nog steeds niet de file voor in de irdeto allcam ??<BR>[/edit]<P>[ 03-08-2001: Message edited by: l.d. ]<p>[ 03-08-2001: Message edited by: l.d. ]
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 sluiten maar<P>/me heeft er nu een viaccess ci bij zitten.<BR>en natuurlijk een black cam <BR>oke niet helemaal waar hij draagt het rode label maar de inhoud is het zelfde als de black !! <P>en alles werkt weer geen wisselen van kaartjes .. /me is happy
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 De Laurelfiles werken bij mij IRCI 5400 hic..2.4 met Ashton 1.05 an Viacam absoluut niet, kan in Systeem common i... enz de inhoud van de kaart niet een zien!!<P>Chris
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by ChrisC:<BR><STRONG>De Laurelfiles werken bij mij IRCI 5400 hic..2.4 met Ashton 1.05 an Viacam absoluut niet, kan in Systeem common i... enz de inhoud van de kaart niet een zien!!<P>Chris</STRONG><HR></BLOCKQUOTE><P>welke versie viacam heb je dan ??? de rooie of de zwarte ??
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Ik heb een rooie, een week oud, met Bar..V gaat het redelijk, alleen overschakelen van via naar ird, moet vaak resetten.<P>Chris
Gast Geplaatst: 5 augustus 2001 Geplaatst: 5 augustus 2001 Je hebt een Private Message ChrisC.<P>Als het nou nog niet werkt, dan ...dan...dan.. grrr..
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 soft in de cam van 478 naar 481 dank, BB*p nu goed, moet alleen de hum resetten. SV goed, en aantal anderen, de rest ws kwestie van de goede codes, tv1000 enz multi<P>dank Chris
Gast Geplaatst: 7 augustus 2001 Geplaatst: 7 augustus 2001 kijk even bij onze kwek pak een andere deur opener en alles gaat omhoog (-:
Gast Geplaatst: 8 augustus 2001 Geplaatst: 8 augustus 2001 Wat mij ook veel hielp is nieuwe antenneinstellingen, ik las daar steeds wel over maar kon geen instellingen vinden of/en veranderen. Ik heb van xfiles vernomen hoe dat moest, nu heb ik mijn oude en nieuwe vergeleken en er zijn er inderdaad veel vaeranderd. Veel van wat ik kwijt was heb ik weer terug. TV1000 tv3sverge enz krijg ik nog niet. Komt ook wel<P>Chris
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 met laatste Bar**V v5 werken ze allemaal met viamodul incl tv1000 enz op siri***<P>Dank aan allen die enz<P>chris
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Waarom is mijn bijdrage van 19.4? verdwenen, heb ik iets verkeerds geschreven???<BR>Chris
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Sorry had knopje 2 nog niet gevonden<P>Chris
Aanbevolen berichten