Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 ik kijk reeds geruime tijd via mijn humax met softpatch2.24 en mijn viared 4.77 naar verschillende viacces kanalen, mijn vraag is of er reeds mensen zijn die via de viaccescam 4.77 naar SCT of Sexview of de Ticket kanalen van TV1000 hebben kunnen kijken?? Zo ja hoe dan? Ik weet steeds dat ze op mijn goldkaart staan maar heb ze nog niet weten vrij te krijgen.
Gast Geplaatst: 1 augustus 2001 Geplaatst: 1 augustus 2001 Indien je GW kaart in viaccess wel werkt op andere kanalen maar niet op SCT etc. en ZEKER weet dat deze providers wel in de files zitten heb je waarschijnlijk de oude keys van deze providers op files; edit en plaats nieuwe keys erin ?
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Het ligt niet aan de key's ik heb al maanden het zelfde probleem alles werkt behalve bovengenoemde natuurzenders. (ook redlab 477)
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Voor SCT zijn er pas sinds enkele dagen hexfiles met keys beschikbaar, dus je moet wel even de laatste ophalen. SV is alweer uitgevallen.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Dat klopt maar dat is niet het probleem, ik had enkele dagen terug wel beeld op 3in1 Funcard maar met de goede keys in een redcam 4.77 alles zwart op deze twee kanalen.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 ik had zeker een laatste file geprobeert en toch niets !!!!<BR>Maar ja is er eigenlijk wel iemand die deze zenders open krijgt of gekregen heeft via een red label 4.77 en goldkaart??
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Buiten de keywissels van de afgelopen dagen zit er een probleempje in een een aantal hexfiles (ook nieuwe), SCT, SV, Ultra etc.<BR>De boel is weer aangepast door de providers, hobby, weet je nog ? haha..<P>Dus, 1. goede keys 2. juiste hex, en dat kan nu nog even zoeken zijn maar binnenkort zullen die ook wel weer overal te vinden zijn.
Gast Geplaatst: 2 augustus 2001 Geplaatst: 2 augustus 2001 Aanpassing op laatste Strsh file;<P>"I used the strsh files and edited them and created a new eeprom file that has the codes for ABSat, TPS inc. Multivision, NTV Int, <BR>MTV Networks, Globecast (ie Eurosport) as well as the loved (not much by me unless gay programming is being shown) Ultra Blue, Sex View and SCT"<P>E.e.a. getest en m.u.v. SV lijkt het inderdaad verholpen (SV key onjuist)<BR>(c-laural).<P>greetz.
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Wat je bij deze file vergeet te schrijven is dat het een aangepaste EEPROM betreft en wat de pic file zo danig is aangepast dat hij op meerdere Embedded tuners werkt en nog goed ook maar de meeste vergeten inderdaad "He is de sleutel misschien niet veranderd" Of misschien een FEC of PID codes veranderd!!!
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Wat je bij deze file vergeet te schrijven is dat het een aangepaste EEPROM betreft en wat de pic file zo danig is aangepast dat hij op meerdere Embedded tuners werkt en nog goed ook maar de meeste vergeten inderdaad "He is de sleutel misschien niet veranderd" Of misschien een FEC of PID codes veranderd!!!<BR>EN oja volgens horen ook op 4.77 en 4.78.<BR>Veel plezier er mee
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Heb de file erop gezet en gelogd.Klopt als een bus nieuwe vraag van decoder naar kaart en de goede antwoord.Zou dit 1 van de trucjes in petto zijn die ze eind vorig jaar nog mede deelde???In ieder geval kan je dit later van alle providers verwachten
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Who cares wat de rest doet ? gewoon weer aanpassen, dat was een onderdeel van de hobby <P>De file die ik heb draaien is ge-edit door ene phil uit Engeland en zegt (zoals gepost) dat hij Strsh files bewerkt heeft (m.a.w. een aanpassing, zoals je toevoegt)<P>c-ya.
Aanbevolen berichten