pch Geplaatst: 23 november 2003 Geplaatst: 23 november 2003 Kan het zijn dat dvd2one niet het beste (waarschijnlijk wel het snelste) programma is om de film passend te maken voor op een lege dvd? Ik heb gisteren nl. voor het eerst een copy die ik gemaakt had met een beamer op een groot scherm gezien, en dan zag je toch wel dat het een copy was: details in de achtergrond leken soms stil te staan of bewogen heel schoksgewijs, wie weet een ander programma dan dvd2one die dit wellicht beter doet (waarschijnlijk dan ook langer), of kan ik het ook gewoon doen met Pinnacle Instant cd/dvd?? Gr. Paul. N.b. Het gaat me alleen om de hoofdfilm met 1 taal en met 1 ondertiteling... Dus geen menu's enzo...
Gast Geplaatst: 23 november 2003 Geplaatst: 23 november 2003 het is natuurlijk logisch dat als je een dvd van 7 giga naar 4.7 giga comprimeerd ook het beeld minder word. En op een beamer zie je dat natuurlijk ook veel sneller. Ook ik heb diverse programma`s geprobeerd maar zie dat bij alle . Dus gewoon de orginele kopen. Gr. John
SmuttiO Geplaatst: 23 november 2003 Geplaatst: 23 november 2003 Citaat: Kan het zijn dat dvd2one niet het beste (waarschijnlijk wel het snelste) programma is om de film passend te maken voor op een lege dvd? Ik heb gisteren nl. voor het eerst een copy die ik gemaakt had met een beamer op een groot scherm gezien, en dan zag je toch wel dat het een copy was: details in de achtergrond leken soms stil te staan of bewogen heel schoksgewijs, wie weet een ander programma dan dvd2one die dit wellicht beter doet (waarschijnlijk dan ook langer), of kan ik het ook gewoon doen met Pinnacle Instant cd/dvd?? Gr. Paul. N.b. Het gaat me alleen om de hoofdfilm met 1 taal en met 1 ondertiteling... Dus geen menu's enzo... Jep, vooral op een beamer (groter scherm) vallen details, blokken bij dergelijke rips sneller op. Check mijn guide in de sticky topic. Uiteraard kun je nooit een 100% kopie maken als er gecomprimeerd moet worden, maar je kunt wel een heel eind komen. Op mijn 1.4m projectie zie ik DUIDELIJK verschil tussen een dvd2one- en een CCE rip. Mocht je hulp nodig hebben bij mijn guide, laat dan even een PM achter. DB500s met gemini, enorm ruk uitgerichtte 100cm triax op een moteck motortje.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen