Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Welke files ben ik nodig voor een 9800.<BR>Ik heb al verschilende geprobeerd maar, niks.<BR>Ik hoef geen url en geen file.<BR>Alleen de naam van de file is genoeg.<BR>Alvast bedankt.<BR>(ben nog een behoorlijke leek op via gebied,seca en ird geen probleem)

Geplaatst:

VIAstrsh3107remote.zip heet het beest in het Noorderdierenpark. Uiteraard verandert de datum al naar gelang er een update te melden is.<P><BR>Groet<P>Fidel

Geplaatst:

Go, wat ik nou zo maf vind is dat die VIAstrsh2206remote.zip nou perfekt werkte op mijn nokia 9802s. Nu met de laatste versie zegt mijn ontvanger dat de kaart niet leesbaar is, en pakt dan ook niets meer van VIAstrsh. Iemand met dezelfde ervaring?? En een oplossing? Heb een autofile gevonden en die werkt dan weer perfect...<P>Ed frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ed,<P>Gerbruik je wel de combinatie van de epromfile en de picfile? Volgens mij heeft Strsh een nieuwe PIC-file gevoegd bij zijn epromfile. Je kunt natuurlijk ook gewoon die van 2206 blijven gebruiken met nieuwe key-inserts.<P>Fidel

Geplaatst:

oke fidel dat probleem had ik.<BR>Een bekende vertelde mij dit steeds en maar zeggen tegen hem dat hij de kaart er goed in moest doen.<BR>Ik neem aan dat strsh de nieuwe file voor de pic erbij heeft gezet (file van 03/08/2001)<BR>dank u

Geplaatst:

Hoi Fidel,<P>Ik heb die remote update file gebruikt van VIAstrsh (diverse versies). Die werken niet op mijn 9802s. Daarintegen werkt die pic-OK-fixed.hex weer wel. Toch maf, want eerst werkte die versie van 2206 met de remote file wel, en nu met geupdateerde eeprom file niet meer!? <P>Ik vraag me af of die pic-OK-fixed.hex ook remote updating is? Heb nog geen tijd gehad om te testen. Hoop dat het niet te warrig klinkt.....

Geplaatst:

Ed<P>Ik ben er ook door schade (en helaas schande) achtergekomen. Ik download de zipfiles van Strsh en update de epromfile. Ik icprog had ik de lijst de verkeerde PIC-file staan. En heb dus ook een uur gezocht. Het bleek dat Strsh onlangs een nieuwe PIC file heeft gemaakt die alleen maar samengaat met de epromfile die erbij wordt geleverd.<P>En ja, de zaak is remote-updatable.<P>Groet<P>Fidel

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.