Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 Hi,<BR>ik gebruik viacces in irdeto voor mij humax,<BR>sinds vandaag is ultrablue op zwart. heeft ieman hetzelfde probleem?? zijn er nieuwe keys?? ik heb overal gezocht<BR>groetjes
Gast Geplaatst: 3 augustus 2001 Geplaatst: 3 augustus 2001 zie ook mijn post.<P>de key's zijn nog goed er is wat anders uitgehaald.<BR>voor de normale viaccess cam is er al een update.<BR>voor de hummy heb ik hem ook nog niet werkend.<BR>denk dat ik morge maar eens een ci viaccess ga halen red v478
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 Weet er iemand meer van???<P>@l.d heb je hem al gekocht???
Gast Geplaatst: 4 augustus 2001 Geplaatst: 4 augustus 2001 via de normale viaccess CI zijn er files voorhanden die gewoon werken, bekijk de topics van de laatste dagen onder viaccess, multivision TPS etc.<P>Is een aanpassing gemaakt sinds een paar dagen die kijken weer gewoon mogelijk maakt.<P>Op dit moment draait Ultra Blue gewoon, evenals Sex View, SCT, TPS Multivision etc etc.
Aanbevolen berichten