Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De nieuwe sex view key's kan men vinden bij de OB:.... heb nu beeld

Geplaatst:

Yep,<BR>sv loopt weer als een trein.<P>kunnen we weer rustig gaan slapen, alles werkt weer<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>greetz<BR>jonas

Greetz van Jonas

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Geplaatst:

YEP! THX.<BR>Weer een natuuranaal erbij.<BR>Nu nog lid zien te worden van de speciale afdeling. laugh.gif" border="0wink.gif" border="0smile.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Die van 3-8?<BR>Werkt bij mij niet.<BR>Alleen key 0A en 0B zijn bij mij ingevuld.<BR>Klopt dat? confused.gif" border="0

Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =  :rolleyes:

Geplaatst:

Ja en Nee, er zijn sites (zoals duck) waar een foutieve 0b key vermeld staat. Onder de vermelding van The Viewer, ennuhh voor alle duidelijkheid, dat ben ik dus niet, dan had er de goede key gestaan smile.gif" border="0smile.gif" border="0smile.gif" border="0 <P>Je hebt private mail.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.