Bink Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Hoi hoi!<P>Ik haat "wie weet waar ik....?" vragen, maar toch maar even een dergelijke: <P>Ik vind overal de DS9-Vi*cc*ss-files voor de PIC-2 kaart, maar NERGENS een "uitgeklede" versie voor de Gold-card. <BR>Vorige maand heb ik nog met veel plezier Alfredo's file gebruikt, maar die doet het op veel providers niet meer.<BR>Mijn vraag is dus: waar vindt ik Vi*acc*ss -DS9-files voor Gold, waarin o.m. SCT, S*x-view en Ultra-Blue inzitten???<P>Ik heb echt OVERAL gezocht, maar kan ze niet vinden. En editen van de oude Alfredo-file lukt me niet....<P>Wie-o-wie?<P>greetzzz...<BR>bink@cotse.com
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Ds9 files voor de gold zal je nooit gaan vinden omdat ze gewoon niet bestaan.<BR>Too Bad<BR>Greetzzz MaRRaD
Bink Geplaatst: 6 augustus 2001 Auteur Geplaatst: 6 augustus 2001 Wat een flauwekul.<BR>Ik heb ze vorige maand ook netjes gebruikt op GoldWafer....<P>Maarruh... bedankt voor je opmerkingen. Ik heb ze overigens al toegemaild gekregen.<P>
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Bink,<P>zou je mij per PM even willen laten weten waar je ze gehaald hebt.<P><BR>BVD<BR>Ik heb me ook al rot gezocht
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 Hoi wilt u me die ds9 files voor de goldcard<BR>a.u.b sturen.<BR>bedankt voor uw aandacht<BR>groejes gladiator1@hetnet.nl
Gast Geplaatst: 6 augustus 2001 Geplaatst: 6 augustus 2001 kan je me deze ook sturen indien mogelijk<BR>bedankt cvog@belgacom.net
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 OK genoeg geweest. Geen bedelpostings meer, het topic wordt gesloten.<P>Groeten Satkeumes
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originally posted by Bink:<BR><STRONG>Wat een flauwekul.<BR>Ik heb ze vorige maand ook netjes gebruikt op GoldWafer....<P>Maarruh... bedankt voor je opmerkingen. Ik heb ze overigens al toegemaild gekregen.<P> </STRONG><HR></BLOCKQUOTE>Zou je ze mij ook willen mailen<P>BVD
Gast Geplaatst: 10 augustus 2001 Geplaatst: 10 augustus 2001 Als je nu slim bent,stuur je ze standaard naar alle geregistreerde gebruikers van dit board. <P>Dat zal een hoop reply's schelen.
Aanbevolen berichten