Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heeft er iemand al een oplossing<BR>gevonden voor tps, tv 1000,ultra blue <BR>op gewoon kaartje (irvita 16 a in humax)

Geplaatst:

Een viaccess cam kopen .. zoals ik gedaan heb. cool.gif" border="0 <BR>Helaas ben ook de nieuwste irvito nog niet tegen gekomen.

Geplaatst:

Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat zit,en of dat uberhaubt mogelijk is.<P>Er zijn wel files met 16 Via**e** in Ir*d*t* ,waarbij staat ook voor Viasat op 5e maar als je mazzel hebt doen er daar maar hooguit 3 zeer oninteressante kanaaltjes van.<BR>Maar ik kom er maar niet uit hoe dat te veranderen.

Geplaatst:

Irvito16A updated.<BR>Note that this doesn't support GCA i.e. you'll not be able to watch <BR>UB and T*S.<P>het ligt aan gca (wat dit is?)<BR>Zelfde als met de redcam eerst updaten en daarna pas alle kanalen zien op via

Geplaatst:

"The GCA (geographical code area) is a value of 4 bytes and could be specific to each card.<BR>When sending an ECM, you could give the right to descramble only<BR>to the card with a GCA of a specific value (or a set of value)."<P>Oftewel, is een landenkode die meegstuurd wordt. Dit is geen probleem met een gepatchte humax, alleen gw files zijn nog niet gemaakt (of vrijgegeven laugh.gif" border="0 ) <P>Groet,<P>C4

Geplaatst:

Aha...<BR>Weet ik weer ietsje meer.<BR>Dus het moet mogelijk kunnen zijn met een GW op een gepatchte Humax!

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.