NL1PDV Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 hallo, Vraag van een kennis van me.. Hij heeft een nieuwe website gemaakt ( geen reklame hoor ) maar er doet zich een volgend probleem voor.. Sommigen die op deze site komen zien gewoon domweg niets , ze horen wel geluid .. wat kan dit zijn ??? Ik kan zelf wel op zijn site komen en zie alles maar hij heeft al verschillende mensen gehoord die dus niets zien .. Wat kan dit zijn alvast bedankt.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bladerunner Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 Deze link werkt uitstekend. Ik heb niet veel kennis van HTML (werk voornamelijk met Flash) maar ik denk dat de index.html niet helemaal klopt. Bij Duwgati heb je meer meer kans, maar of deze een "fazer-fan" wil helpen ?? suc6 Richard Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ome Merde Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 ik zie en hoor alles van die site. iexplorer 6.0sp1 NL merDe deze ruimte is te huur Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 24 november 2003 Delen Geplaatst: 24 november 2003 Ik denk dat het te maken heeft met de beveiligingsinstellingen ofzoiets. Met Netscape zie je helemaal niets, njente, nada, noppes. Ik zie nl. dat bijna geeneen plaatje dmv HTML aangeroepen wordt, maar alles eigenlijk via java gaat. Anders zou ik het ook niet weten. Ik zie ook alles (met IE6.0). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen