Gast Geplaatst: 18 augustus 2001 Geplaatst: 18 augustus 2001 Hoi,<BR>na het editten wil ik graag een stapje verder<BR>Kan ik nu met een season interface viaccess keys emuleren en loggen? <P>Bedankt alvast voor uw antwoord!
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Het hangt er van af wat voor CAM je er in hebt.<BR>Als dat Viaccess is is dat zonder meer mogelijk.<BR>Als je een Irdeto CAM hebt, kan je het programma HBemu of de nieuwste Wallbanger gebruiken.<BR>Als je een Seca CAM hebt, gaat het niet, Althans niet voor zover ik weet<BR>Suk6<BR>Opa
Gast Geplaatst: 19 augustus 2001 Geplaatst: 19 augustus 2001 Hallo Forte<BR>een antwoord op je vraag is heel simpel emuleren kun je via de interne cam van een humax5400 op zowel seca als viaccess.<BR>en loggen dus op het irdeto pakket.<BR>wil je loggen op de twee andere pakketen dan heb je daar de bij passende cam voor nodig.<BR>en antuurlijk de bij passende ppua en 01 key en bij en aantal pakketen ook de 02 key.<BR>suk6 <BR>G.R Pecari
Aanbevolen berichten