Ga naar inhoud


HD gecodeerde opname afspelen.


Gast COWCOW

Aanbevolen berichten

als ik een gecodeerde opname op me hd heb en die kijk ik een half jaar later.. dan zijn mijn codes dus verandert,

alleen schijnt het dus zo als je je kaart eruit haalt dattie dan wel de gecodeerde video kan afspelen,hoe kan dit dan?!

slaat dat ding bij elke opname ff de codes op de hd die die nodig heeft om te decoderen?!

 

of kan ik beter zo'n astoncrypt dual decoder ci kopen voor 1 c+ kaartje?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het is al meerdere malen hier aan de orde geweest. Een gecodeerde opname op de HD van de Topfield, kun je alleen bekijken als je ook de kaart hebt van die maand met die juiste key's.

 

Dit effect, wat je beschrijft, lijkt toch op een ongecodeerde opname, anders kan ik het niet verklaren. Wel kan het voorkomen, dat was meen ik een bug, dat je een ongecodeerde opname van maanden geleden moet afspelen met een verwijderde kaart, hij probeert nml die opname nog eens te ontcijferen.

 

Hij slaat NIET de bijbehorende keys op de HD.

 

Wel heb ik voor deze gevallen een goede funkaart achter de hand, waar de IRDETO-keys opstaan. Deze zijn al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren niet meer veranderd, en kan je altijd de oudere opnames van het gratis pakket van CANAL+ bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een bug in bepaalde TF 4000 firmware dat in de opname ook de Canal+ code-updates worden meegegeven, en de vervaldatum wordt aangepast op je kaart. Als je dus een opname van Juni kijkt zal daarin een update code zitten om de vervaldatum op 31 Juli te zetten. Dat is prima als het Juni is maar nu het November is schiet je daar weinig mee op, integendeel. Het is dan beter je kaart eruit te halen, dan gebeurt er niks kwaadaardigs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...