Gast Geplaatst: 23 augustus 2001 Geplaatst: 23 augustus 2001 heb een redcam viacces gekocht en files van barracuda en strsh erop geprogd maar ze werkten niet , maar op mijn kameraad zijn viacces cam module wel versie u.k. 1.20 zwarte sticker. Wat nu te doen werkt de redcam wel met goldcard en programmer ? wie helpt mij op weg vriendelijk dank
Duwgati Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 Op het web kun je vaak ook files vinden waarbij staat dat ze voor de red-label cam zijn. Even verder zoeken dus.<BR>Suk6<BR>Duwgati
Gast Geplaatst: 24 augustus 2001 Geplaatst: 24 augustus 2001 barracuda en strsh werken wel met de redcam ik heb zelf redcam 477. je kan het beste de barracuda 1.03 gebruiken. die werkt zeker als een speer. succes er mee.
Gast Geplaatst: 26 augustus 2001 Geplaatst: 26 augustus 2001 heb het nu voor elkaar iedereen hartelijk bedankt , had redcam versie 481 en met de nieuwe baaracuda files loopt het als een trein (zat wel met een kapotte goldcard , steeds errors)
Aanbevolen berichten