Gast Geplaatst: 26 november 2003 Geplaatst: 26 november 2003 Zoals ik al vermeld heb ik een ander bericht draait op mijn dreamdoos ook nog apache webserver met php en mysql (www.gerrist.nl en wel het gastenboek tekeken!!!). Wanneer mijn dreamdoos in een reset springt moet ik de datum goed zetten op linux niveau. Wanneer ik naar het configuratie scherm van jirka ga staat de datum nog goed. Ga ik naar de command (linux) staat de datum op 1/1/1970. Omdat ik een dagboek bij hou (blog) gebruikt apache en mysql de datum van het linux systeem. Zet ik de datum goed met het commando 'date -s 032611 22:00' dan staat de datum op het configuratie scherm jirka op 2037. Kan ik deze datum ook via linux goed zetten. Is wel zo handig.
Romeo_ Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Enigma houdt niet van het rdate, ntpdate-achtige commando's. Stel je zou een timed recording willen doen dan zou dat in dit geval dus fout gaan. Er is voorlopig niet echt een oplossing hiervoor... The Source is Out There....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen