Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 Hallo,<P>Bij het starten van de laatavond movies wordt het beeld zwart. Overdag zijn er minder problemen, alhoewel een aantal maal over en weer zappen soms nodig is om beeld te krijgen.<BR>Wijzigt TPS hier iets, bijvoorbeeld de PID's? <P>PS: Ik gebruik een geëdite irvito16 file.<P>Groetjes
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Heeft nog iemand gelijkaardige problemen met Multivision? Ik heb al op verschillende plekken rondgezocht maar vind nergens informatie of een aanwijzing.<BR>Kan iemand mij helpen?
kweetnie Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Hoi,<BR>Bij mij werkte MultiVision met de (nieuwe) 3.2 patch van PH ook bijna niet!!<BR>Ik heb de 3.1 patch terug gezet omdat deze bij mij gewoon VEEL beter werkt.<BR>MultiVision werkt nu perfect en schakelt razendsnel.<BR>Hetzelfde verhaal geld bij mij oa. ook voor MMOV van stream en Premiere!<BR>(toch vreemd.....:-( )<BR>GR. >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
kweetnie Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Hoi,<BR>Zelf heb ik wel een red-cam, die geupt is naar 481.<BR>En ja, het HELE programma is zichtbaar, inkl. de natuurfilms.<BR> GR. >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 8 september 2001 Geplaatst: 8 september 2001 Hartelijk dank voor je antwoord kweetnie.<P>Bij mij werkt de 3.2 patch zeker niet slechter dan de 3.1. <BR>Krijg jij multivision door tijdens de laat avond films? Het lijkt echt of TPS iets "verschakelt" en dit kanaal per kanaal bij opstart van de films. Gaan zij over op een andere key(kan dat)?, of naar een ander coderingssysteem? <P>Bye<BR>saga
Aanbevolen berichten