Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand waar ik die files kan vinden!?!<BR>Alvast bedankt.

Geplaatst:

Nou welke sat maakt niet uit heb een draaibare schotel 1.40 <BR>Gaat mij om ORT international geloof ik.<BR>Rusische zenders in ieder geval!!

Geplaatst:

Zeg bedankt voor jullie uitleg!!<BR>Had dit nooit allemaal zelf kunnen doen!!!<P>Bedankt

Geplaatst:

ORT heb je in Viacess op de Sirius en ik meen ook op de Thor, maar dat is in Conax, dus lijkt me lastig. <P>De meeste viacess hex files kunnen de Viasat zenders op de Sirius decoderen, en daarnaast heb je natuurlijk het bekende NTV pakket op de hotbird, maar dat is dan wel geen ORT wink.gif" border="0

Geplaatst:

ORT (OPT)zit in viaccess op Sirius. Ook zit hier in viaccess TV-6 Moskou (TB6 Mockba). <BR>NTV (HTB) zit op hotbird ook in viaccess. dit pakket bestaat uit NTV international, NTV, NTV nashe kino (onze bioscoop), en NTV djetski mir (kinderwerld). Eurosport zit tegenwoordig ook in viaccess op hotbird, maar die kan je ook free to air kijken. waar ben ik even vergeten (satcodx.com).<BR>als je een draaibare set hebt een digitale ci ontvanger, en een viaccess ci module is het geen probleem om al deze russische reut te ontvangen.<BR>files zijn te vinden bij duck, programmers en kaartjes bij Ome Wilem.<BR>Succes <BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.