RobbieT Geplaatst: 13 januari 2004 Geplaatst: 13 januari 2004 Als aarden goed werkt dan zou je als je problemen hebt eens alle randapparatuur eraf moeten halen en het nog eens proberen. (versterker, tv, enz) Als dat helpt dan is er een spanningsverschil tussen een van die apparaten en de dreambox wat stoort, gebeurd vooral met aansluitingen van versterkers. Probeer dan eens of het helpt een netstekker om te keren. Als dat helpt dan is het enige wat je de dreambox kunt verwijten dat hij te gevoelig is voor dit soort storingen. Moet ik er wel bij zeggen dat je pc dit soort dingen ook niet leuk vindt, alleen zijn de meeste pc's geaardt. CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af! Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1 Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5
Gast Geplaatst: 13 januari 2004 Geplaatst: 13 januari 2004 Citaat: Moet ik er wel bij zeggen dat je pc dit soort dingen ook niet leuk vindt, alleen zijn de meeste pc's geaardt. Ja een PC heeft altijd een randaarde steker maar je zult ze de kost moeten geven die onder het motto "in mijn kamer zit geen geaard stopcontact" het ding gewoon zonder aarde gebruiken... Door de constructie van de voeding staat er dan 110V op de kast (met hoge impedantie). Gevolg: - als je over de kast aait prikt het - als je je printer lostrekt is de printerpoort kapot - en vergelijkbare ellende Omdat ik dit soort ellende niet wil zit er hier wel overal aarde op. De Hifi/TV hoek is uiteraard uitgerust met van die ongeaarde stekers maar dat weerhoudt me er niet van om de kasten te aarden. Er zit meestal wel zo'n schroef op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen