Bocky Wocky Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 Het speelkwartier is weer begonnen...<BR>Vannacht om 03:20 heeft er iemand met de gebruikersnaam Sat4all het volgende bericht gepost op mijn site sat4you.n3.net :<BR><B>A brand new site is comming !!!<BR>See also sat4all.xx.xyz </B><BR>Het vervelende is dat hij het voorgaande logo van sat4all gebruikt en een directe link maakt naar mijn messageboard.<BR>Hij laat ons denken dat we met dezelfde moderators te maken hebben, maar NEE !<BR>Het lijkt er op dat we te maken hebben met dezelfde persoon als toen.<BR>Sat4all was toen even offline voor het zoeken van een nieuwe server. <BR>Ik wil in iedergeval benadrukken dat IK hier niets mee te maken heb !!!<BR>En mag aannemen dat Toxic[Q] ook niet.<BR>Mocht iemand meer info hebben dan hoor ik dat graag via PM of Email.<P>groet,<BR>Bocky Wocky<p>[ 11-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ] There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Ron Geplaatst: 11 juni 2001 Geplaatst: 11 juni 2001 ach dat is weer zo'n supersukkel die we gewoon gaan negeren:-))<p>[ 11-06-2001: Message edited by: Toxic[Q] ]
Aanbevolen berichten