Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Kan me iemand zeggen welk programma het best is voor viaccess files te editten ??? Ik gebruik nu SecanixEditor maar ik zie dat ik voor sommige providers keys moet veranderen in 18 key maar dit lukt me niet met dit proggie.<BR>Graag reacties ;-)<BR>Plus nog een vraagje, indien men een provider wilt veranderen door een andere, moet dit dan ook veranderd worden in de picfile ??? Hoe edit men een picfile, want dat hem ik nooit aan de praat gekregen !

Geplaatst:

Voor een groot aantal viaccess files kun je picbined gebruiken. Probeer het eens.<BR>Blijf vooral van je PIC-file af, want daar zal niks goeds van komen. Editen doe je alleen in de eeprom-file.<BR>suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

Met die picbinedit kan ik het ook niet veranderen, kan key 18 niet wijzigen, zie het althans niet staan !<BR>Waarvoor dient die picfile dan, indien ik een andere provider met andere id wil, moet ik deze dan enkel in de eeprom wijzigen ???

Geplaatst:

Hoezo key 18 confused.gif" border="0 <BR>Je hebt maar 16 keys ter beschikking en die zijn hexadecimaal genummerd, dus key 0F is de laatste. M.a.w. Key 18 bestaat niet. Je zult ongetwijfeld 2 zaken door elkaar halen.<BR>Op mijn site vind je uitleg over eeprom en pic, lees het daar eens na.<BR>En inderdaad, in picbined je file openen, de prov.ID wijzigen en de gewenste keys inkloppen. De prov.naam wordt door picbined zelf toegevoegd als je prov.ID korrekt is.<BR>suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

@U96<BR>Key 18 die jij bedoelt,wil gewoon zeggen dat je voor deze ident onder index 10 de keys onder 08 moet invullen.<BR>Vb:Viasat 010C<BR>Index18 wil zeggen dat je onder 010C10 de keys onder 08 moet invoeren om ticket (4-7)te bekijken. laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.