Ga naar inhoud


hulp gevraagd topfield 4000


Gast

Aanbevolen berichten

hallo ik ben al een tijdje in het bezit van een topfield4000 en een disq 1.2 motor iemand heeft er wat sateliten in gegooit voor me maar nu hoor ik dat er ook leuke uitzendingen zijn op de hispasat maar ik wil die er nou ook op zetten maar het lukt mijn niet..... en ik heb geen zin erin om weer te moeten betalen om er 1 sateliet erbij te zetten dus weet iemand hoe ik het moet doen in normaal nederlands want ik heb er veel over gelezen maar snappen doe ik het niet ben een newbee hierin

bonki69@msn.com

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb jij dat nu ook ........ alle zenders/kanalen willen hebben op een presenteerblaadje .....gratis en voor niks ?????

 

Is natuurlijk ook een leuke hobby, toekijken hoe iemand anders gratis en voor niets jouw wensen wilt invullen.

 

Wel jammer dat ik het normaal nederlands niet beheers anders zou ik jouw Toppie-wensen wel willen invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Dvsat

 

Je moet altijd van het positieve uitgaan in de mens.

Volgens mij bedoelt Bonki dat hij iemand erbij heeft gehad om de boel te installeren en hij heeft degene betaald.

Nu wil hij het zelf doen alleen weet niet hoe.

Hier is toch niks mis mee?

 

@Bonki

 

 

Kijk HIER maar eens daar staat precies in hoe je het moet doen.

 

Groeten Newbier

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
...............iemand heeft er wat sateliten in gegooit ...............,,ik heb geen zin erin om weer te moeten betalen om er 1 sateliet erbij te zetten dus weet iemand hoe ik het moet doen in normaal nederlands want ik heb er veel over gelezen maar snappen doe ik het niet ben een newbee hierin


Heb je ervoor moeten betalen????

Het is 5 minuten werk!!!
Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik heb er voor moeten betalen.

oke ik ben weer bezig mee geweest,ik zit in usals heb hipasat ingevoert en nu komt het 30west,4.2oost,52noord en dan moet ik ga naar de positie en nu moet ik iets ingedrukt houden van mijn afstandbediening??? en wachten tot mijn balk geel word of doet hij dat van zelf??? en zijn mijn graden allemaal goed voor de hipasat?? ik woon in amsterdam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...