EasySat Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Ik krijg de vraag welke code ingevoerd moet worden wanneer de Dream-toets op de originele afstandsbediening niet meer werkt (waarschijnlijk overschreven). Kan iemand hier antwoord opgeven?
Bassie Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Ik ben bang dat je een nieuwe afstandbediening moet halen. Ik heb het zelf ook een keer gehad...en die moest terug naar dm-de.(ik kreeg netjes een nieuw terug van de dealer) Groet Bassie
Gerard - (GTB) Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 misschien heb je hier wat aan. JP1 connector Groetjes, Gerard (GTB)
Gast Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Via de JP1 connector en het programma RemoteMaster zijn de toetsen de AB te programmeren, er zijn zelfs 4 apparaten tegelijk te bedienen. Wanneer je een goede AB hebt kun je die ook clonen Zoek onder afstandbediening, en je vindt een verwijzing naar de beschrijving en het JP1 forum; http://groups.yahoo.com/group/jp1 (wel aanmelden).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen