1pm Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 he jongens , ik wil graag nog een schoteltje erbij zetten hierbij heb ik een foto toegevoegd wat nu de ontvangst is nl astra / hotbird en sirius... nu het volgende kan iemand me aanduiden waar de hispasat positie is tov de sirius schotel met een pijl of zo wat je nl niet ziet is dat er precies achter de schotels de achterburen wonen en anders kijkt mijn schotel niet naar de 30 west positie maar de muur bvd 1sattie Joa zo gaat dat alaaf !!!!
bliksem Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 de schotel moet dan naar links geplaats worden Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
1pm Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Geplaatst: 27 november 2003 he bliksem hebbe nog een tekening toegevoegd alleen staat de sirius schotel er nog niet bij kijk eens wat denk jij zou ik die ontvangst halen als ik de schotel daar plaats met die hoge huizen rechts in beeld 1sattie Joa zo gaat dat alaaf !!!!
bliksem Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 ziet er goed uit moet lukken. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
bliksem Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 p.s je ka het makkelijk testen draai de schotel die je nu op sirius heb staan. Zit wel even met een water vaste stift een streep hoe hij nu staat is makelijk om hem straks terug te zetten. Dreambox DM8000HD AZBOX Premium +
goto Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Hoe hoog zijn die huizen,hoe ver staan de huizen van de schotel en hoe hoog hangt die schotel van jou nu? Als je antwoord op die vragen weet,kun je zo uitrekenen of je de Hispasat kunt ontvangen of niet. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
1pm Geplaatst: 27 november 2003 Auteur Geplaatst: 27 november 2003 behoorlijk hoog zie rechts van de image ............. ongeveer op 40 mtr afstand...........en bliksem als ik met de schotel draai die nu op de sirius staat ontvang ik em niet staat te laag dus daarvoor heb ik deze plaats gekozen... op die muur... bedankt voor jullie hulp jongens........... 1sattie Joa zo gaat dat alaaf !!!!
harry37 Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Zoek even in het schotelforum op astra hispasat smw (alle termen), en je vind o.a. deze message van mij die e.e.a. m.b.v. het SMW link programma aangeeft.
harry37 Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Komt dus uit op 60 graden meer naar het westen laten kijken en 7 graden meer naar beneden...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen