Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De Tickets zijn momenteel niet in uitzending.<BR>Ook op de andere transponders van viasat wordt er blijkbaar enkele wijzigingen uitgevoerd.<P>Edwin

Geplaatst:

Ticket werkt met Barracuda 1.05 files in Viaccess red cam 4.78.<BR>Momenteel 17Hr28 beeld op ticket 4 (erotiek)<BR>ticket 7 (tekenfilm) laugh.gif" border="0

Geplaatst:

BIG JOHN,<P><BR>Waar kan ik die baracuda file,s vinden ? dan zal ik het daar eens mee proberen, kijken of dat werkt laugh.gif" border="0<P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Geplaatst:

Big john, mijn mail is al aanwezig in uw prive gedoe laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Geplaatst:

Big john,<P>Ben hier zo druk geweest met proggen om ticket te zien dat ik I.d.d die file al uitgeprobeerd had waar je het over had in prive mail, en die werkt ook net zo hard niet, bijdeze hoef je het niet toetesturen, maar toch bedank voor de moeite, is dus toch het ident veranderd kan haast niet anders ident 010C18 is dus error helaas....ik wacht wel af in 1 van de key file site die ik hier in mijn favorieten heb staan, tenzij het iemand weet ?? houd ik me aanbevolen laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Geplaatst:

Nauja Ticket werkt hier laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 volgens mij last van confused.gif" border="0confused:!! maar weet nu terminste waar het aan lei, de MUXXXX files werken dus toch wel;-)) Had 1 ding over het hoofd gezien en dat was het, zucht is ook niets waard om te proggen in de late uurtjes laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Van mij mag het topic gesloten worden, en ieder bedankt voor de reply,s enz....<P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P><BR>Keb gisteren zitten stoeien met proggen om ticket aan de gang te krijgen maar dat mocht, ook niet baten, de keys lijkt me wel goed te zijn, ik zelf vermoed dat ze de ident weer verandert hebben, mijn vraag is dan ook, iemand dit al bekend ? 010C18 werkt niet meer......de rest werkt wel van de kanalen, die ik wil zien laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0<P><BR>Bruce cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.