Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op de strong 4375 is alles te bekijken via een Viaccess redcam 4.78 met de nieuwste barracuda files 1.05.Zowel Russische programmas als TV6 en ORT als de tickets zenders enz... en dit alles via één Goldwaferkaart.<BR>ORT en TV6 bevinden zich op Sirius 5E 12.380 H 27500 3/4.<BR>Maar mensen als je deze files wilt gaan gebruiken lees dan eerst aandachtig de <BR>read-me.text die bij deze files horen, dikwijls krijg ik te horen dat deze files bij hen niet werken.Doch daar zal wel een andere verklaring voor zijn confused.gif" border="0 <BR>Ik kan U garanderen dat bij mij op Sirius alles vrij is met deze files. laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Weet iemand welke files ik moet gebruken om een GW kaart te proggen om TV 6 en ORT (beide Rusland) te ontvangen? Ik heb nu NTV wel werkend, maar ik wil alle drie tegelijk op 1 GW kaart. Weet iemand meer hierover?<P>H.

Geplaatst:

Hoi,<P>Op mijn humax FACI werken zowel de via- als de barracuda-files. Van deze laatste moet ik wel een bin.file in een hex.file omzetten.<P>Daswiedanja! wink.gif" border="0

Geplaatst:

Voor dat omzetten bin <-> hex is trouwens een leuk proggie beschikbaar die dat direct kan doen, ik kan wel even kijken waar het beschikbaar is.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.