Gast Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 ik heb hier het programma setedit voor de fortec zal volgens mij niet veel uitmaken welke ontvanger trouwens ik heb een probleem met het importeren van frequentielijsten Ik heb die lietzinger twee keer gemaild hoe ket moest en twee keer zong die hetzelfde liedje is gewoon mogelijk en het hoe moest ik maar in de beschrijving opzoeken die is zo kort en onoverzichtelijk je krijgt een tweede scherm hoe breng ik dat naar het hoofdscherm over ik ben het al een half jaar aan het proberen maar ik weet het niet kan iemand mij een tip geven
Satlook Geplaatst: 27 november 2003 Geplaatst: 27 november 2003 Ga op het nieuwe venster staan druk op rechter muis knop selecteer de kanalen die je wilt importeren en daarna gewoon slepen naar het grote scherm. Muisknop loslaten waar je de kanalen tussen wilt plaatsen. Het zogenoemde Drag an Drop. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen