Ga naar inhoud


Humax trager na settings


Newbie

Aanbevolen berichten

Ik heb vandaag nieuwe settings in de receiver humax5400 geplaatst. Nu is die een stuk trager in zappen, daarvoor deden de kanalen het perfect, nu blijft die vaak hangen op de kanalen. Dit terwijl ik nu juist een beter ontvangst heb. Meteen wat finegetuned. Geen resultaat. Ik heb vaak rond de 100% op de Truksat, toch duurt het tonen van voornamelijk FTA kanalen erg lang vooral vergeleken met eerst.

 

Zou het kunnen komen doordat ik deze keer Humax5400 TOH3.1 specifieke settings gebruikt heb?? Ik heb mijn vorige LNB+Menu instellingen "bewaard" met XOAK. Ik zal dat specifieke setting binnenkort zeker testen. En ook de TOH3.1 er nog eens overheen installeren. En anders een schone kanallijst met slehts een dummykanaal en dan opnieuw een kanalenlijst.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb daar al een lange tijd last van, bij mij helpt niks het zappen is gewoon te traag op de turksat, astra gaat perfect. Mijn receiver is zo leeg als wat alleen turksat en astra. Broer zapt ook traag ook humax.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar tot voor kort, voordat ik de nieuwe settings installeerde was die een stuk sneller. Ik weet dat Turksat zenders wat "zwakker" zijn ondanks 100% signaal maar ook bij andere aanbieders waar ik tot voor kort meteen beeld had duurt het diverse seconden. Soms pakt die het niet eens en zegt die "no signal...." terwijl als ik even terug zap en dan weer de kanaal kies (allemaal FTA) ik wel beeld heb.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet inderdaad sneller kunnen met de humax, volgens humax moet je onder de 1 sec zappen. Of toh 3.1 maakt het trager, of de settings of de inst. van humax maakt het trager. Betaal je handevol geld aan de humax, zijn die goedkope receivers sneller. Als je humax sneller wordt, geef ff door hoe en wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...