THE TURK Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Ik ben bezig met een website. Aan de linker kant heb ik een gemeenscappelijke rand ingesteld in frontpage 2003. En wat knoppen daarin. Wat ik nu wil is dat de knoppen in beeld blijven als ik naar beneden scrolt. Zie de bijlage 461792-test.zip
Ron Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Daar zijn diverse javascripts voor beschikbaar op www.hotscripts.com. Zoek even, je vind ze zo.
THE TURK Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Geplaatst: 28 november 2003 Zal effe zoeken bedankt. Ziet dat optie nou niet in Frontpage dan. En hoe heet deze optie officieel????
Duwgati Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Wat jij bedoelt zijn frames. Linker- en rechter frame maken. Als je dan in het rechtse frame naar beneden scrollt, blijft de linkse staan.
THE TURK Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Geplaatst: 28 november 2003 Precies, Maar hoe doe ik dat in frontpage 2003. Enig idee. Ik kan het namelijk niet vinden.
Ron Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Je kunt een webpagina ook zonder frames maken en door middel van een script het menu altijd boven houden.
Duwgati Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Dat is vast en zeker een optie die je zo in Frontpage kunt kiezen. Ik heb al in geen jaren meer met Frontpage gewerkt, dus ik zou het je niet uit m'n hoofd kunnen zeggen. Maar ook in dit topic vind je info over frames.
THE TURK Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Geplaatst: 28 november 2003 Was ik al aan het lezen. Heel erg bedankt.....
Bocky Wocky Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 File | New | Page | tab Frame Pages B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen