Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik krijg Viacces niet geprogrammeerd.<P>Ik gebruik hiervoor,<BR>- Viacces module, rood versie 1.0 V478<BR>- Mastera programmer<BR>- Chipcat<BR>- files b.v. van Murdock <BR>- Goldcard<P>Verder heb ik een Manhattan 2500 APCI ontvanger.<P>Wie weet raad....

Geplaatst:

Hoi,<BR>Voor de rode viaccess module 4.78 moet je de barracuda files gebruiken. wink.gif" border="0

Geplaatst:

Barracuda files heb ook gedownload, maar ik weet niet hoe ik die moet programmeren met Chipcat. shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Het zal wel aan mij liggen hoor, maar ik kan daar niets over vinden.<BR>Bij welk onderwerp kan ik het vinden? rolleyes.gif" border="0

Geplaatst:

Ik begrijp wel hoe Chipcat werkt met Seca, maar niet voor Viaccess...<P>Zover ik weet heb ik een PIC en een EEPROM file nodig, maar die zie ik niet bij Barracuda. <P>( of kijk ik er overheen...)

Geplaatst:

Het WERKT wink.gif" border="0nu.......<P>Was een beetje dom geweest. rolleyes.gif" border="0 <BR>Had de twee files verwisseld... stom stom stom.<P>Maar ben nu zo blij als een hond met zeven l..... . laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.