Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 wie weet welke files ik moet gebruiken om het upc pakket aan de praat te krijgen<BR>dit zijn nederlandse kanalen en viacces gecodeerd
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Het symultaan crypt mag er dan wel zijn maar is het wel viaccess en niet gewoon nog steeds cryptoworks ??<BR>Zoals c+ españa al vanaf het begin ook in irdeto uitzend alleen er niks mee doet.???
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 nee het is viacces<BR>want extreme sports doet het wel<BR>en nederlands ondertiteld<BR>maar de rest van de zenders alleen geluid
Gast Geplaatst: 5 oktober 2001 Geplaatst: 5 oktober 2001 Hallo allemaal<P>De vraag heb ik ook al 2x gesteld<BR>Maar nooit antwoord op gehad <P>Deze zenders zijn gewoon te ontvangen met viacces.<P>UPCtv Extreme Sport<BR>UPCtv Avante<BR>UPCtv Innergy<BR>UPCtv Expo 24*7<P><BR>En deze zenders heb je alleen geluid<BR> <BR>UPCtv Club<BR>UPCtv Sport 1<BR>UPCtv Film 1<BR>UPCtv Reality <P>Het ging bij mij alleen om UPCtv Reality die had ik graag gehad.<BR>Maar het is schijnbaar niet mogelijk ,anders had ik daar denk ik toch wel antwoord op gehad.<BR>Dus als er iemand is die hier meer over weet horen we dit graag .<P>THX from TSR
Aanbevolen berichten