Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi<BR>i heb echostar 2510 ip met ingebwt viacces<BR>ik kan irdeto card programeren en aston ook progrmeren met gold programer en de soft gold1.40<BR>maar voor viacces dat lukt me niet <BR>mijn vraag is moet ik ander programmer ???voor viacces of ander software ???<P>Bedankt

Geplaatst:

ZIk denk dat het een kwestie van het juiste setje vinden is.<BR>Ik heb dezelfde ontvanger en kan perfect uit de voeten met de files van strsh, murdock en duck.<BR>Ze doe het allemaal.<P>Succes<P>Pong

Geplaatst:

bedankt Pong38<BR>maar graag meer inlichtingen <BR>hoe moet ik dit viacces programeren <BR>1) nieuwe karte<BR>2) hoe moet ik dit kaart acctiveren ???<BR>met welk programer and software ???<P>Dank bij voorbat

Geplaatst:

@ BIGMAN1<BR> <BR>Met de goldprogrammer en de soft gold1.40 kan je gewoon op een goldwafer viaccess files schrijven. Werkt bij mij ook prima. Pong38 zegt al welke files bij hem werken(files van strsh, murdock en duck) dus die op zoeken en 1 van die files zal het zeker bij jouw echostar doen. Kwestie van uitproberen! cool.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.