Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik bezit een EchoStar 3000IP Viaccess met 2 x CI's.<BR>Ik wil graag ORT ontvangen, echter met een I*d*t* CI-module en kaart ontvang ik niets.<BR>Nu lees ik dat met een I*d*t* Allcam 4.7SE dit wel mogelijk zou moeten zijn.<BR>Wie weet of dit mogelijk is en waar deze te verkrijgen. Enkel op duitsland-site iets gevonden.<BR>Wie weet het?<BR>hasisat

Geplaatst:

HALLO,<BR>waarom ga je zo ingewikkeld doen !!!<BR>Je hebt een ad3000ip viaccess ! waarvoor in vredesnaam een 3 in 1 kaartje willen gebruiken ??<BR>ORT, en TV6 moskou zitten inderdaad gewoon op Sirius in viaccess. programmeer even een viaccess goldwafertje, et voila, BEELD !<P>Het kan ook met een 3 in 1 mits je een irdeto ci module hebt met de freecam 2.14 of nieuwer. dit werkt niet echt fluitend, maar het KAN inderdaad wel.<P>Oh ja, als je een wafertje progt, kan je ook naar NTV op Hotbird kijken natuurlijk.<P>succes verzekerd !<BR>Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.