xfiles69 Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Vandaag met veel plezier geebruik gemaakt ban mijn dream 7000, Ik heb sinds 2 dagen een andere motor en deed het naar behoren. Ik wilde een sateliet toevoegen,hij kon deze niet vinden daar er iets in het "zichtveld" van de schotel zat. Dus zoekakktie gestaakt en wou weer gewoon kijken naar astra. Helaas geen beeld andere satposities ook niet. Als ik buiten ga kijken bij de motor,zie ik het groene lampje van mijn rotor ook niet meer branden. Weet iemand wat er aan de hand is ,ik heb verschillende images gebruikt,ronald ,off 1.06,107.
Gast Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 @xfiles69 ik heb eens bij het hardware problemen forum gekeken en daar staan een tiental eventuele antwoorden en tips over problemen met de sg2100 rotor kijk dat forum eens door met de zoek optie en er komt een schat aan info en tips te voorschijn want het kan vanalles zijn
xfiles69 Geplaatst: 28 november 2003 Auteur Geplaatst: 28 november 2003 Heb ik gedaan en er stond genoeg in. 1 ding vond ik en dat ging over sluiting in de lnb. LNB werd eraf gehaald en toen ging het lampje van de rotor weer branden. Het probleem is denk ik ook geen instelling maar iets anders,immers jhet lampje brand niet,dus geen spanning op de rotor. Morgenvroeg ga ik de boel weer even checken. Wordt vervolgd. Heeft iemand nog een ander idee?
Kcplus Geplaatst: 28 november 2003 Geplaatst: 28 november 2003 Hmm, gisternacht had ik ook opeens dit probleem. Vanochtend even naar de rotor "gekeken", en gerommeld aan de f-connectors: lampje ging weer branden, en gaan met die banaan! Sluiting? Vocht? MIST(-ig probleem)! Maar niet alleen bij de Dreambox hoor: met de Topfield was het niet anders........... ......alle orde komt voort uit chaos......
tubes Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Misschien handig om een multimeter mee te nemen als je het dak op gaat....
xfiles69 Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Geplaatst: 29 november 2003 Kcplus Dat was het ei van columbus,dak op geweest en inderdaad vocht. Speelt weer als windows 98se.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen