Gast Geplaatst: 11 oktober 2001 Geplaatst: 11 oktober 2001 Ik heb een echostar 3000 (met de laatste software update) met 2 losse cam's (aston 1.05(seca) + viaccess 478) voor de aston kan prima (gold)kaartjes proggen, maar ik heb diverse file's uitgetest voor de viaccess (o.a. diverse van duckstad) spec voor de redcam (478) , als ik via het menu bij de cam's ga kijken welke providers op de kaart ziten , geeft hij aan insert card, ik heb nu ongeveer 10 file's uitgetest, maar niet werken en ik prog de kaarten op de zelfde wijze als de seca kaarten.<BR>Ook al heb ik maar een setje file's die ik zelf kan bewerken, als dat stomme ding het maar accepteerd.<BR>Of hoe kan ik het zelf maken.<BR>Voor het seca gebruik ik het sat4all starters setje (perfect!!)
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 Hoi franc<BR>Voor de red cam 4.78 moet je de barracuda files gaan opsnorren.<BR>Deze werken perfekt
Gast Geplaatst: 12 oktober 2001 Geplaatst: 12 oktober 2001 perfect, bedankt voor de tip, nu heb ik een goed setje en dan kan ik ze zelf veranderen.<BR>een aantal zender werken niet terwijl er wel de goede codes inzitten zoals ntv, maar dan zullen de codes wel weer veranderd zijn.
Aanbevolen berichten