Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 jack,<BR>Bij mij is het upgraden van 478 -> 481 via satelliet ook misgegaan.<BR>In mij posting van 29-9-2001 in het dubbele kaartlezers, Ci's&Cams forum heb ik beschreven hoe het bij mij is mislukt.<BR>Na een duidelijke uitleg aan mijn leverancier van wat er precies met de cam gebeurt is was hij bereid om te na te gaan wat er mogelijk was (vervanging, reparatie of nieuwe cam kopen).<BR>Gisteren kreeg ik bericht dat hij mij een nieuwe cam zou toesturen (hoewel hij daartoe niet verplicht is hij kan er ook niets aan doen dat er een ongevraagde update op mijn cam werd losgelaten).<BR>Hoe is het bij jou misgegaan?<BR>Mischien kan ik dan vermijden dat het bij mij weer meteen misgaat.<BR>Ik zou in ieder geval nog eens goed duidelijk maken aan je leverancier wat er precies is fout gegaan.<BR>Het kost wel wat moeite (bij mij was dat tenminste wel het geval) om hem duidelijk te maken dat het ook niet jou schuld is dat het is mislukt (veronderstel ik)!
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 nadat hij is geupgrade eerst tuner uit cam eruit cam erin tuner weer aan en hopla werkt weer als een trein.Althans bij mijn redje overgezet van v1.0 478 naar v1.0 481<BR>grtz hendrik b<BR>p.s. heb het gevoel dat hij iets sneller schakelt. <BR>jack lees wel even de posting waar tonyB het over had<p>[ 16-10-2001: Message edited by: 19sc001 ]
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 Ik had dit zelfde geinje ook maandagavond, was op de hotbird aan het kijken was hij een software update aan het doen, duurde ongeveer 15min en aan het einde kwam het met de melding dat ik de cam eruit moest halen en opnieuw in de ontvanger moest stoppen, en alles werkte weer prima.<BR>Klopt, ik krijg ook het idee dat hij sneller schakeld.
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 TomB sorry ik weet niet precies wat er bij de update is mis gegaan.Ik was op het moment niet thuis.Volgens mijn vrouw begon het uit zich zelf.Ze zag Viaccess test CA module .test rsa, dit duurde+\-10 min toe werd het beeld zwart.ze zat tekijken naar een arabische zender.Als ik de status van het module bekijk geeft hij een Invalid module aan.de leverancier had al een paar defecte cam s gehad.hij heeft de importeur gebeld deze had er ook en stuk of 30 gekregen.en wil ze niet omruilen
Gast Geplaatst: 16 oktober 2001 Geplaatst: 16 oktober 2001 ik heb (had)een viaccess redcam 478.deze is in het weekend tijdens een tv programma geupdate. nu werk hij niet meer<BR>de humax 5400 herkend hem niet meer als viaccess cam.is dit nog terug tedraaien en heeft iemand hier ook last van gehad. <BR>ben in de winkel geweest maar ik krijg geen niewe cam.ze zeggen het komt door je kaart
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Kun je deze auto update voorkomen. Ik wil mijn pas gekochte red cam niet direct om zeep helpen.<BR>Alfred
Gast Geplaatst: 17 oktober 2001 Geplaatst: 17 oktober 2001 Alfred,<BR>volgens mij kun je de update niet voorkomen, behalve dan door niet naar viaccess te kijken maar dat is geen optie.<BR>De update begint ongevraagd en er is geen optie waarin je kunt kiezen om dit niet te accepteren.
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 hi verleden maand een rode viaccess cam gekocht p/n 901273 dvb number 001608 heb er nog niets mee kunnen bekijken had gehoopt er toch iets mee te kunnen doen maar geen enkele files werken bij mij heb een humax 5400 hic 1.01.10p loader h.2.08(0016.0600)<BR>dit is hopeloos en verloren geld denk ik?? mondeo@pandora.be
Gast Geplaatst: 19 oktober 2001 Geplaatst: 19 oktober 2001 Je kunt het voorkomen door tijdens de flash even de hummy uitdoen dit heb ik in begin ook en heb daar geen schadelijke gevolgen van ondervonden een andere manier is er niet volgens mij.Wat de importeur betreft zou je op je strepen kunnen gaan staan,want ze mogen volgens mijn inziens niet zomaar gaan spitten in de soft van of cam van de ontvang-er.Een beetje winkelier of leverancier zou daar niet zo moeilijk over doen want meestal valt het nog onder de garantie.<BR>grtz hendrik b<BR> <p>[ 19-10-2001: Message edited by: 19sc001 ]
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 @mondeo<BR>Ik weet niet welke files u gebruikt om te werken via de rode viaccess cam,maar deze werken voorlopig alleen met de barracuda files.Mail mij als je problemen moest ondervinden met de barracuda files.<BR>Indien deze het toch niet zouden doen,moet de cam terug naar de winkel om hem te ruilen.
Gast Geplaatst: 20 oktober 2001 Geplaatst: 20 oktober 2001 Een kennis van mij werd ook onaangenaam verrast door de update naar versie 481, terwijl hij naar SCT keek.<BR>Na de update heel veel problemen om de CAM+kaart te laten werken. 4 keer CAM in en uit de ontvanger trekken en dan wil het wel weer.<BR>Is hier een oplossing voor?<BR>Hij gebruikt ook de Barracudafiles.
Gast Geplaatst: 22 oktober 2001 Geplaatst: 22 oktober 2001 Hello..<P>Mijn Red-Cam heeft zich een paar maandjes geleden ook ge-updated van 478->481.<BR>Ik had hem toen pas dus mijn ervaringen met de 478 versie is nihil.<P>Ook stopte hij een keer midden in die update en ik dacht dat ik hem wel richting vuilnisbak kon brengen.<P>Dat viel gelukkig mee,de daarop volgende keer verliep de update met succes.<P>Maar het valt mij wel op dat de laatste week dat ding pas kuren krijgt.<BR>Soms wil 'ie dus niks pakken,ja als ik de Aston 1.03-Cam eruithaal dan is er niks aan de hand.<BR>Maar met beide cam's erin lijkt het de laatste week niet helemaal te gaan zoals het moet.<BR>Eerder had ik hier geen last van,dus ook niet met de 481 versie.<P>Dit even ter info!<P>Groet!
Gast Geplaatst: 24 oktober 2001 Geplaatst: 24 oktober 2001 Ik krijg mijn viacess cam niet aan de praat. Gebruik de murdock files maar doe iets fout bij het schrijven van files naar mijn gw kaart. De gw kaart gebruikte ik eerst voor seca, nu wil ik hem voor viacess gebruiken.<BR>wie helpt mij opweg?<BR>Alfred
kweetnie Geplaatst: 3 november 2001 Geplaatst: 3 november 2001 Hoi, Probeer eens VIACCESS boven en SECA beneden! Bij mij werkt het andersom heel slecht!! GR. >>>> Ik ben luier dan Pampers...<<<< Kweetnie
Gast Geplaatst: 11 november 2001 Geplaatst: 11 november 2001 Hoi,<p> Ik gebruikt de Hum. 5400 met oa de via.cam 477. ik gebruik de Barracuda 1.05 en kan hiermee Viasat tv 1000 enz maar geen ticket vrijschakelen. Mijn vraag is, veranderd dit met de update en op welke transponder kan ik de update ophalen.
Aanbevolen berichten