degas Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 is het mogelijk om te sharen met de laatste ronaldd en de jirka van 14-11 ( radegast en scam_sc emu ) ik hoor het graag gr degas
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Ja. En wat DreamFRL zegt is korrekt. gr.
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Citaat: is het mogelijk om te sharen met de laatste ronaldd en de jirka van 14-11 ( radegast en scam_sc emu ) ik hoor het graag gr degas als in: server draait ronaldd en in client draait jirkas? dan is antwoord nee.
CB1 Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Ronald en traveler is ja. Heb dat hier nu ook draaien. Mijn db is server op het moment. Maak alleen niks bekend heb een ander poortnummer gekozen. Maar functioneerd 100% Nu wil uit testen of het mogelijk is om zelf als server te fungeren met een codering en als client een andere codering weer binnenhalen. Dus een soort uitwisseling. Heeft iemand dat al eens geprobeerd. Ik wil dit dus wel eens testen. gr cb1
degas Geplaatst: 29 november 2003 Auteur Geplaatst: 29 november 2003 nee net andersom de jirka is server en de ronald met scam_sc is de client kan dit wel ? want ik krijg hem namelijk niet aan de praat ik hoor het nogmaals graag gr degas
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 om te kunnen sharen moet je ronald-ronald of jirka-jirka hebben.
CB1 Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Ik heb met een colega geshared. Ik(server) heb de ronald versie erop. Hij heeft als client traveler erop. Hij heeft beeld dus deze config werkt. cb1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen