Gast Geplaatst: 11 december 2003 Geplaatst: 11 december 2003 hoe doe je dat dat knippen bij mij lukt het niet!!!
Gast Geplaatst: 12 december 2003 Geplaatst: 12 december 2003 Nou, begin er ondertussen aardig gestoord van te worden. Citaat: Met o.a. DVD Decrypter kun je de video en audio files uit deze vob files demuxen Deze files staan op mijn harde schijf echter wil dit programm een dvd hebben om te funktioneren.
mietde Geplaatst: 15 december 2003 Geplaatst: 15 december 2003 Ben ook met TEMPGEnc DVD Author aan het stoeien. Probleem is (naast het niet op de frame nauwkeurig kunnen knippen) dat zodra d'r ook maar iets niet helemaal 100% is in de originele opname hetgeen je bij XProject al te zien krijgt in de logs en dat uiteindelijk je lipsync om zeep is. Valt er met een tussenstap nog wat aan te fixen en zoja, hoe en waarmee? Momenteel doe ik het als volgt: opname.ts -> Xproject maakt er een .m2p van dvd patcher maakt de bitrate dvd compatible In TEMPGEnc DVD wat knip werk en exporteren. Met een opgenomen stream met wat foutjes loopt uiteindelijk de dvd niet meer lipsync. Suggesties? You cannot ignore that member
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Citaat: Ik gebruik altijd TMpegEnc DVD Author, kan je de reclames makkelijk mee wegknippen en direct een DVD gaan fikken Wanneer ik dit doe met TmpegEnc DVD author krijg ik vervelende hikken waar ik de reclame heb weggesneden, soms blijft het beeld zelfs een paar sec. stilstaan. Doe ik iets niet goed of ligt dit gewoon aan het progje? Is er anders misschien een beter progje waar dit probleem niet optreed?
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Citaat: Citaat: Ik gebruik altijd TMpegEnc DVD Author, kan je de reclames makkelijk mee wegknippen en direct een DVD gaan fikken Wanneer ik dit doe met TmpegEnc DVD author krijg ik vervelende hikken waar ik de reclame heb weggesneden, soms blijft het beeld zelfs een paar sec. stilstaan. Doe ik iets niet goed of ligt dit gewoon aan het progje? Is er anders misschien een beter progje waar dit probleem niet optreed? Probleem klinkt mij in elk geval niet bekend in de oren. Heb al 10tallen DVD's op deze manier gemaakt en ze zijn allemaal strak Peter
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 @Peter, Speel jij deze dvd's op je pc af of ook gewoon op een stand-alone dvd speler. Heb dit probleem namelijk alleen als ik de dvd afspeel op mijn stand alone dvd speler (ook op een andere geprobeerd daar het zelfde probleem). Op mijn pc gaat het wel goed.
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Hoi, Op een standalone DVD speler. Een echte van de Blokker ;-) Met welk programma heb je gebrand? Met DVD Author zelf of met een ander pakket? Kan je andere gebrande DVD's wel correct in die DVD speler afspelen ? Peter
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Eerst met nero 6.0.0.28 daarna het zelfde bestandje gebrand met dvd author zonder resultaat. Ik kan alles perfect afspelen op mijn dvd speler, die andere waar ik het mee geprobeerd heb kwam ook van de blokker.
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 en het haperen is alleen op de overgangen die je hebt geknipt ? Kan je de door DVD Author gegenereerde VOB files foutloos afspelen op je pc? Peter
Gast Geplaatst: 17 december 2003 Geplaatst: 17 december 2003 Ja, dit is alleen op de plaatsen waar ik de reclame eruit heb geknipt. Bij de ingetelde chapters doet hij dit niet. De vob files kan ik zonder problemen afspelen op de pc, zelfs de gebrande dvd kan ik zonder problemen afspelen op mijn pc. Heb ik misschien een optie crossfaden gemist of zo? Met muziek bestanden gebruik ik dit namelijk ook wanneer ik ze netjes in elkaar over wil laten lopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen