Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Hallo, Ben sinds een paar dagen de gelukkige met een dreambox maar krijg alleen fta de eerste 38 kanalen. (duits) heb er nu rel107-enigma 031129 ingezet. Maar snap het niet. Heb een org.card en fun . Settinglijst is nog niet geluk ivm de instellingen denk ik. En welke card lezer werk nu eigenlijk. alvast bedankt. alle reacties zeer welkom
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 kijk even op Sjerom. En volg de handleiding. Want momenteel gebruik je de verkeerde image. Maar dat staat allemaal op sjerom en als je even door dit forum bladert kom je ook alles tegen.
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 zit al heel de dag te zoeken maar oke ga er nog ff kijken bedankt
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Ik kom er niet uit. wie wil helpen. Welke img moet ik dan gebruiken. Zie hier niets over bij sjeron
Visser1000 Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Je hebt kennelijk de officiele image op de box staan. Vervang die door een aangepaste image file (Ronaldd o.i.d zie http://www.dreambox.net.au/firmware.html Daarna de settinglijst uploaden naar de box. Dat kan door in het programma DreamBoxEdit het standaard ip adres te gebruiken en daar mee een settinglijst in de box in te voeren. Vervolgens voorzover je beschikt over een adsl- of kabel aansluiting het ip-adres en gateway in 'communication setup' invoeren en in het emu menu de keys updaten. Er zijn nog andere mogelijkheden (via ftp updaten van k***
Paysan Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Waar woon je? Dan kan ik wel eens langskomen misschien. Wim
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 02/10/2003 Ronaldd emu image rel106 (with autosatxml v1.1 ik ga nu deze erin zetten (als het ook niet goed is laat ff weten ) Verder heb ik adsl en onder communition alles ingevuld . Maar als ik een lijst open in dreamboxedit dan staat er dit- bevat geen bestand met de naam service en je moet eerst de ftp optie gebruiken om bestanden van uit de db op te halen. maar hoe (wat doe ik fout ) visser alvast bedankt hijker ik zit in belgie net bij oosendaal de grens over maar je bent welkom
Visser1000 Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Geef wat meer info over de wijze waarop je de box met je pc (internet) hebt verbonden (router of pci kaart etc).
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 ik zit met een router. moeilijk man heb voorheen veel zitten rommelem met strong en pionier maar dit is wel wat anders. ben heel blij met een beetje hulp
cobes Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 De flash die je moet hebben is emu_031110 .img, deze kun je met dreamup214b in je droomdoos knallen hoe dit werkt kun je bij Sjeroem vinden, die heeft dat mooi omschreven, en als je dan je droomdoos een netwerk nummer geeft die op een getal anders is als van jou computer( hoe in te vullen vind je ook bij Sjeroem.) dit netwerk kabeltje dan ook eraan laten zitten anders duurt het erg lang voordat je het erin hebt. als je daar na de box weer opstarten, alsje de pinguins op het tv scherm ziet komen het linker knopje ingedrukt houden tot tie erase zegt. dan de settings. en moet je nog iets met DreamBox Keyfile Updater 2.0.4 zowel flash als updater kun je hier weghalen dan kun je weer aardig wat zien dacht ik gr. cobes if freedom is outlawed, only outlaws will have freedom. . Gigabluequadplus, AzBoxPremiumHD+, 2x DM600 en een Denson DS1010Road
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen