Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoi,<P>sinds vandaag is ntv op zwart gegaan, althans op een nokia 9500 en niet op een humax (met dezelfde files) Enig idee? frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Hoi,<P>erg vreemd allemaal, op mijn humax werkt ntv zelfs zonder kaart!<BR>tv6 ligt er trouwens ook uit, ook op mijn hummie frown.gif" border="0frown.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

ORT & NTV zijn tijdelijk FTA.<BR>en dat gebeurt niet vaak.<BR>groeten j

Geplaatst:

Je moet NTV even opnieuw inlezen. Met mijn Nokia 9800 gingen ze ook op zwart en na opnieuw inlezen ging het wel goed. Frequentie is dezelfde gebleven, alleen wat gerommel met de pid's. Is inderdaad nu FTA en tevens is het pakket zenders aangepast. <BR>Trouwens, mijn zwager hoefde met zijn ontvanger van een onduidelijk merk helemaal niets te doen na deze actie van NTV.

Geplaatst:

ik heb met mijn hum f1 en mm9500 helemaal<BR>geen problemen gehad zelfs de conax ort is nu<BR>te ontvangen,maar dit is eind van de maand ook afgelopen<BR>groeten j

Geplaatst:

Dat zou jammer zijn!<BR>Ik heb inmiddels wel een nieuwe key voor ntv<P>daswiedanja! cool.gif" border="0

Geplaatst:

dobreveetjer<BR>tv6 zit met een aandelen conflikt een van de twee wil alle aandelen kopen heeft veel geld<BR>geboden maar de andere wil ze niet verkopen.<BR>ze denken dat poetin er achter zit.<BR>zoals altijd die politiek<BR>paka

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.