Ga naar inhoud


xtreme firmware


Gast

Aanbevolen berichten

wie kan me tips geven ben vrij nieuw hier heb zelf op mijn xtreme de nieuwe firmware v02.55.04 erop gezet standaar zit er penta 1.09 op sinds dat de ik de nieuwe firmware erop heb gezet valt het beeld om de minuut een fractie van een seconde weg en naar een paar uur de reciever aan staat valt het geluid ook weg wie kan me daarmee tips mee geven bij voorbaat dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Misschien kan je de Penta 1.09 vervangen??Die loopt niet altijd even lekker!!Vooral last van Freezes.

Kijk ook eens of je niet op P.STD hebt gedrukt(standaard moet die op PAL staan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zat wel te denken om tetra 1.0 erop te zetten maar ik heb me laten vertellen dat tetra 1.0 ook niet meer werkt met de firmware wat ik erop zet ik moest penta 1.11 erop zetten maar daar begin niet aan vanwege de riscio`s op de fta kanalen heb ik geen last van freeses alleen op de astra en hotbird gecodeerde kanalen en het over zappen gaat ook langzaam dus het ligt puur aan de penta want hiervoor had ik de v01-55-13 met de penta 1.09 erop en sinds met de andere firmware heb ik er last van maar in ieder geval bedankt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met Tetra werkt ie uitstekend hoor.

Met Penta 1.09 inderdaad de bekende problemen zoals gemeld. Dat je dat nu na het plaatsen van de nieuwe firmware krijgt zal toeval zijn. Bij mij heeft de Xtreme ook een week of 6 goed gewerkt voor ie begon te 'bevriezen'.

 

Opm: Zou je ook gebruik van leestekens kunnen maken (komma's enzo)? Je bericht leest niet echt makkelijk. 1 lange zin zonder punten, komma's en dergelijke.

Mvg, Dick

 

-- Dreamobox 7000s (80GB) / Multytenne en een inactieve vaste opstelling voor Astra1 en een aantal ontvangers die weg mogen/kunnen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...