Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 Gaf de ontvanger nog een foutmelding op het scherm?<P>Handmatig corrigeren zou ik niet snel mee beginnen, de besturing weet dan niet waar de schotel staat.<P><BR>WaferJo. <P><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 Dit is niet echt een Viaccess probleem, het topic is verplaatst naar Hardware problemen en wordt hier gesloten.<P>Groeten Satkeumes
Gast Geplaatst: 21 oktober 2001 Geplaatst: 21 oktober 2001 geachte technische mensen ik had een vraagje<BR>ivb dat ik een bezit ben van sat met een (draai motor)van een echostar 3000 ip<BR>ik wou hem richting astra draaien en op eens draait hij niet meer waar aan kan dat liggen plotseling deed ik een kijkje buiten en zat hij helemaalverkeerd dus dacht ik even handmatig te corrigeren maar dat valt niet mee, hoe kan ik het beste hem weer aan de praat krijgen want het ligt niet aan de stroom en ook niet aan de draden dat is allemaal oke.<P>hopelijke hebben jullie voor mijn de juiste methode.<P>bij voorbaat dank.[*]null
Aanbevolen berichten