Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 @all, gisterenavond ook al aangekaart. Tijdens de scan met Ned kelly gaat de DB op staken tijdens de scan op Puntosat. Het lijkt wel of alleen tCC en ik zelf er last van hebben. Weet iemand wat de oorzaak is. Het probleem kan ik dankzij de tips van tCC oplossen. Maar ik wil graag weten wat er aan de hand is. Olav12
Hyunday magic Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Hoi Olav, was ik ook al achter, waarschijnlijk is het de 2600h EBU codering. Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Olav12, Je zegt dat je evt. een oplossing hebt voor dit probleem. Zou je die met ons willen delen, want ik weet hem in ieder geval niet.
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 @yesbuck, ik heb 3 ontvangstkoppen. Astra gaat goed. Hotbird gaat fout en sirius kan ik dan niet scannen op dat moment. Op de site van hemertje kun je een settingslijst downloaden voor astra-hotbird. Die knal je in je ontvanger en de sirius doe je achteraf. De bovenstaande info komt van tCC af en dus niet van mij. Dit ff ter info. mvg olav12
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 ik heb de laatste versie van ronald erin staan emu0311 en met scannen op hotbird staat het zoeken stil zodra puntosat gevonden is , Sirius gaat ie wel helemaal overheen.
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Olav12, Ik heb het geprobeerd. Er staan overigens 2 astra-hotbird files op de site en geen van beide werken. Sinds ik een nieuw image erop probeerde te zetten (en ik ben nu een aantal images verder) heb ik nu elke keer met scannen een probleem met de Hotbird. Ook als ik een oudere versie erin zet. Ik blijf hangen op Punto sat. Het moet ergens anders aanliggen.
Hyunday magic Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 hoi, ik zeg dat ik denk te weten waar het probleem zit. Een oplossing heb ik niet. zie ook mijn posting in topic : transp scan hotbird elders op dit board Magic The latest Pli in the box. Vu+ Duo,Dm7000, Triax+ Stab en Wavefrontier T55
gideon Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 Ik kan hier ook niet vinden welke frequentie Puntosat gebruikt.Zou je deze uit je transponder lijst halen dan zou het scannen gewoon moeten lukken.Iemand die de frequentie toenvallig weet?
Gast Geplaatst: 29 november 2003 Geplaatst: 29 november 2003 @moderatoren, ik denk dat het beter is als een van de 2 topics gesloten wordt. We zitten hetzelfde probleem in 2 topics te bespreken dat is denk ik niet de bedoeling. mvg olav12
Aanbevolen berichten