Gast Geplaatst: 30 november 2003 Geplaatst: 30 november 2003 Dag mensen.... Ik heb aan geschaft een palm pda met ingebouwde bleutooth... Nu wil ik ook draadloos kunnen internetten met dit ding... ik heb nu een Hub station in mijn netwerk staan... Ook wil ik in de toekomst een dreambox kopen en deze dan ook aansluiten op het draadloos netwerk.... mijn vraag is voor sommige mensen heel simpel maar voor mij als leek best moeilijk.... ik heb nu al een paar dagen over verschillende forums gelopen om te kijken wat nu het beste is... maar om heel eerlijk te zijn ... ik zie door de bomen het bos niet meer..... de vraag............ Wat heb ik allemaal nodig om dus te communiceren tussen de pda en computer... pda en dreambox.... dreambox en computer alvast bedankt.. mupsje
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Kom op jongens.... graag hulp aub... niemand met ideeen??????????????? mupsje
Gast Geplaatst: 31 juli 2004 Geplaatst: 31 juli 2004 Ik gok er op dat je een Palm Tungsten bezit. In de USB-poort va je pc kan je een Bluetooth adapter stoppen, dan heb je verbinding tussen de PDA en de pc. Of de dreambox ook een USB-poort heeft weet ik niet, anders is het hetzelfde verhaal. Wil je een WLAN netwerk oprichten, dan zit het anders wat betreft de PDA. die kan niet rechtsstreeks via Bluetooth een connectie met een hotspot maken. Binnenkort schijnt Sandisk met een SD-card adapter te komen die die verbinding wel kan maken. Let op: zo'n SD-card adapter wordt nu al aangeboden, maar die werkt alleen op de Palm Zire 71, en niet op de Tungsten-modellen.
Gast Geplaatst: 23 oktober 2004 Geplaatst: 23 oktober 2004 Misschien erg achterhaald, maar Palm heeft nu eindelijk een WiFi-card uitgebracht voor de Palm T-3.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen