Gast Geplaatst: 25 oktober 2001 Geplaatst: 25 oktober 2001 Hallo gasten.<BR>Ik heb een viaccess 481.<BR>De module info is<P>Viaccess 1.0 V4.81<BR>Applications V1.04.001<BR>Partnumber 901273<P>Ik heb de kaartje geprogt met barracuda 1.05<BR>De kaart wordt niet gelijk herkend.<BR>Ik krijg dan te zien steek de smartkaart er in.<BR>Met veele maalen er in te steeken. wordt gegeven moment beeld vrij gegeven. ik krijg wel de paketen te zien maar toch vraag hij om een smartkaart.<BR>als de beeld vrij wordt gegeven dan blijft het wel lopen. zelf als ik de kaart er uit en er in steek.<BR>B.V. om de keys even er op te zetten.<BR>Wat kan ik aan doen dit probleem op te lossen.<BR>Alvast bedankt.<P>Marcel.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2001 Geplaatst: 26 oktober 2001 Misschien toch even op zoek naar andere file`s wil wel eens helpen<BR>grtz hendrik b
Gast Geplaatst: 26 oktober 2001 Geplaatst: 26 oktober 2001 ik heb het gevonden de versie 1.05 werkt niet lekker als de doos op start. ik een ander kaartje gemaakt met versie 1.03 en die werkt wel goed enkel geen ticket. ik kan wel als de doos opgestart is de kaartje met de 1.05 er in stoppen. dam werkt het wel goed.<BR>ook ticket werkt prima.<BR>dus ik moet eerst 1.03 er in doen dan kan ik de 1.05 versie er in doen.<BR>groetend Marcel.
Gast Geplaatst: 26 oktober 2001 Geplaatst: 26 oktober 2001 Simpel! Niets!<BR>De Viacess Cams kunnen over de lucht zelfs worden opgewaardeerd. Met name de ATR van de te verwachten kaart. De beste oplossing is de kaart met CAM in de ontvanger te steken en dan opnieuw te starten.
Aanbevolen berichten