Poetsdoekje Geplaatst: 30 november 2003 Geplaatst: 30 november 2003 Hallo, Ik zou wel eens willen weten waarom er zoveel verschillende satelliet-coderingssystemen zijn: t.w. Irdeto - Seca Mediaguard - Viaccess - Crypto - Conax - Nagravision etc. Waarom kan ik op mijn Philipsdoos alleen maar SECA ontvangen?, of kan ik daarop meerdere systemen ontvangen. Nu de avonden weer wat langer zijn wil ik mij weer eens meer vediepen in de diverse systemen en juist de mogelijkheden daarvan. Mijn systeem staat onderin vermeld. Wie kan mij daar meer over vertellen?? groetsie van Poetsie. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Bigfoot Geplaatst: 30 november 2003 Geplaatst: 30 november 2003 Je hebt je Philips toch gepatched, dan kun je er ook Irdeto-1, Viaccess-1 bijv. mee ontvangen. En er zijn verschillende omdat er vrije concurrentie is, en de ene natuurlijk beter beveiligd is dan de andere....
Poetsdoekje Geplaatst: 30 november 2003 Auteur Geplaatst: 30 november 2003 Citaat: Je hebt je Philips toch gepatched, dan kun je er ook Irdeto-1, Viaccess-1 bijv. mee ontvangen. En dat was nu o.a. mijn vraag. Hoe doe ik dat? Ik heb mijn Flips laten patchen door Johannes, zoals je kunt lezen, hoe kan ik dan Irdeto-1 en/of Viacces-1 ontvangen?? poetsie En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Bigfoot Geplaatst: 30 november 2003 Geplaatst: 30 november 2003 Je hebt toch een funkaart met 6in1 doe die er es in, en kijk of je bijv. de NL Irdeto kanalen ontvangt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen