Gast Geplaatst: 30 oktober 2001 Geplaatst: 30 oktober 2001 Beste leden Kan iemand mij uitleggen hoe ik de Fun 3-1 files kan veranderen. Ik heb bijvoorbeeld een nieuwe k*y gevonden voor Ticket omdat deze zenders het niet doet met de laaste versie van duck. Ik zie onder de viaacess tabblad van deze programma een 'Ident' code (FF FF) dan een 'key'code (FF) en dan een key (FF FF FF FF FF FF FF FF) De gegevens van de ticket zijn: Ident (01 0C) key (08) en dan de key (FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF). De eerste 11 stuks FF's zijn anders maar ik mag geen actuele keys plaatsen op het forum. In het 24C64 hex file van de fun 3-1 onder viacces zie ik als eerste key een ident 010C en key 08 maar geen provider. Is het de bedoeling om gewoon de bestaand (FF FF FF FF FF FF FF FF), dit is wel actueel, te veranderen in de 22 stuks FF waarvan de eerste 11 stuks anders zijn. Al vast bedankt.
Gast Geplaatst: 30 oktober 2001 Geplaatst: 30 oktober 2001 OOk bij duck zie ik een Sidd nummer en een remote nummer. Wat zijn deze nummers voor en waar moet ik deze invoegen?
Aanbevolen berichten