Ga naar inhoud


Updates in Extreme


Gast peevee™

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een vraagje. Weet iemand wat de perfecte combinatie voor de Xtreme PVR is? Ik heb Tetra 1.0 maar krijg de updates van canal digitaal niet. Ik ben bang dat als ik pentacript erinzet ik meer problemen krijg. Welke firmware moet erin? Ik heb nu alleen het probleem dat ik een blauw schermpje (foutmelding) bij BVN en radiozenders krijg. Wie oh wie weet wat de perfecte combinatie is?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

De perfecte combinatie?

Xtreme draaiend met Penta 1.05 Updates van CD Ja!!!

Geluid op Franse Canal+ Ja!!

Blauwe scherm opgelost door een andere zenderlijst erin te zetten..Ik had problemen met KDF Files heb de zenders zelf ingelezen en gerangschikt daarna was het scherm weg.

 

Wat firmware betreft zou ik gewoon de laatste pakken.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het de initiële puls of is je kaart al ingesteld?

 

Mijn kaart deed ook niets in eerste instantie op tetra. Toen even in een originele seca-bak gehangen en daar kreeg ik wel de eerste puls op.

 

Nieuwe pulsen ontvang ik nu wel op tetra.

 

Anders zou ik ook overstappen op penta 1.05, die is stabiel.

 

Grtz,

 

Pacco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige maand de kaart in een originele bak laten updaten. Mijn kaart staat nu op 30-12-2003, is dat de laatste update? Moet ik om het blauwe schermpje kwijt te raken alle zenders weer op gaan zoeken en zelf een zenderlijst maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat blauwe schermpje klinkt als de no-access melding van tetra! Maw, je hebt geen geactiveerde kaart.

 

Datum op 30-12-03? Als je de update ontvangt, dan zou je kaart nu 31-01-04 moeten geven.

 

Updates trouwens het beste op NL-kanalen, ik meen dat reguliere updates op alle reguliere kanalen van c+ doorkomen en specifieke op sbs6.

 

Ik zou als ik jou was de kaart toch nog even in een penta- of seca-bak hangen. Als het goed is, wordt je kaart snel geactiveerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik morgen even naar de satboer ga en daar penta er op laat zetten. Direct ook even de allernieuwste firmware erin en ik hoop dat de updates weer doorkomen. Als ik het dus goed begrijp is het probleem met het blauwe scherm dan ook afgelopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...