Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 en is het jouw nu gelukt ? of mogen wij het niet weten wat de oorzaak was !!!
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Ik kreeg van poster de tip om een oude emu b.v. 1.2 te laden maar dat lijkt ook niet te helpen. Gr. Fokko
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 @Fokko Als je er niet uitkomt kom hier maar heen met je box. gr.
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 ja,het blijft bij mij ook een raadsel ! heb ook alles al geprobeert,alleen die traveller werkt en goed zelfs! maar er wordt zo veel gepraat over Ronald en wou die eens proberen,en hoop dat we hier een oplossing voor vinden!
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Ja gaat hier net zo, begin al bijna spijt te krijgen dat ik traveler er ooit op heb gezet. Gr. Fokko
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 als het bij jouw ooit moest lukken ,geef me dan een seintje a.u.b !!!
Henksat Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Je zou toch denken dat jullie iets over het hoofd zien. Hebben jullie de Traveller Image er zelf ingezet? Misschien ligt het aan de seriele kabel. Het is maar een idee, succes verder. p.s. Ik "onderhou" 3 dreamboxen, nog nooit dit soort problemen meegemaakt. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 ja ik heb de image er zelf opgezet,maar als het aan de kabel zou liggen , dan zou de rel.image 1.02 en de traveller toch ook niet werken !
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Ik heb zelf de traveler Image er ingezet, via de seriele kabel. Dit lukt wel maar met ieder andere image echt niet, er blijft iets achter maar wat en waar. Gr. Fokko
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 KLopt ik heb op mijn boxen inmiddels tig img's gehad, en ook nog nooit problemen gehad. En in het begin hadden we alleen maar Traveller. gr.
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 Ja dan word het moeilijk op afstand, het aanbod ligt er en verder sterkte. gr.
Gast Geplaatst: 2 december 2003 Geplaatst: 2 december 2003 heb jij ook de nieuwe box met amber display of blauw ? want heb al gelezen dat in de nieuwe ,zware condensatoren gebruikt zijn waardoor die veel tijd nodig hebben om leeg te lopen ,en daar door de box niet wil rebooten ! [color:"blue"] [/color]
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen