Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Ik heb 2 Dreamboxen. Kan ik deze 2 boxen koppelen dmv van out van mijn 1ste Dreambox te koppelen met de in van mijn 2de Dreambox en kan ik ze dan afzonderlijk en gelijktijdig gebruiken.(Ik maak gebruik van een vaste schotel) Is er een mogelijkheid om de afstands bedieningen verschillende codes te geven zodat ze niet op beide dreamboxen werken.
Bigfoot Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Je wilt de ene dus doorlussen naar de andere? Dan ben je gebonden aan dezelfde satelliet, polarisatie en band als de eerste dreambox kwa zenderkeuze.
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Citaat: Je wilt de ene dus doorlussen naar de andere? Dan ben je gebonden aan dezelfde satelliet, polarisatie en band als de eerste dreambox kwa zenderkeuze. Hij maakt gebruik van een vaste schotel opstelling. Dus antwoord opzijn vraag kan hij die doorlussen ja.
Romeo_ Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Gebruik liever een twin-lnb ? heb je wat meer vrijheid.. The Source is Out There....
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Aanvulling op mijn vraag. Heb schotel met 4 twin LNB's en 2 DSeq 4 naar 1. 1 dseq wordt gebruikt door mijn buurman. 2de dseq gebruik ik zelf.
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 2de gedeelte van mijn vraag. Kan ik mijn 2 afstandsbedieningen eigen codes geven zodat ze alleen op hun eigen box werken. Zo ja, kan je vertellen hoe
Gast Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Citaat: Citaat: Je wilt de ene dus doorlussen naar de andere? Dan ben je gebonden aan dezelfde satelliet, polarisatie en band als de eerste dreambox kwa zenderkeuze. Hij maakt gebruik van een vaste schotel opstelling. Dus antwoord opzijn vraag kan hij die doorlussen ja. En antwoord op de volgende vraag "werkt dat goed": nee. Je kunt wel tegelijk naar nld1 en rtl4 kijken maar als je twee willekeurige zenders pakt dan werkt het niet. Je zult dan 4-voudige lnb's moeten nemen en nog een extra switch erbij om totaal 3 ontvangers onafhankelijk aan te kunnen sluiten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen