Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

is toch wel Seca hoor want bij mij vraagt hij duidelijk de kaart zelfs na een aantal keer te hebben reset nog steeds insert your card vragen shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb de twee transponders er gisteravond bijgezet en hieperdepiep...<BR>Op beide transponders zitten kanalen waarvan er een aantal "clear" zijn en een boel ge-SECA'd (o.a. een boel Amerikanen) zijn.<BR>De config hier is Echostar D2510IPviaccess + Aston 1.05 en een Traix 88 cm en ik bekijk het heelal vanuit Den Haag.<P>Kijk ze !<P>Ron<p>[ 15-06-2001: Message edited by: Pong38 ]

Geplaatst:

klop ja hier ook met mij schotel van 1 meter <BR>goed ontvangst 75% op de hummie!<BR> laugh.gif" border="0 <P>groet ray, cool.gif" border="0

Geplaatst:

In Rotterdam met 90 cm geen probleem om 2 transponders binnen te halen.<P>Enkel vraag ik me af of ze bij Orbit hetzelfde 'lekke' SECA/Mediaguard hebben ingezet als in de rest van Europa, of misschien toch iets nieuwere (veiliger) kaartjes gebruiken. Ik kan me niet voorstellen dat een aanbieder als Orbit van het super-veilige MPEG 1.5 PowerVu afstapt om over te gaan op een systeem dat al ruim een jaar volledig 'open' staat...

Geplaatst:

nou dat idee heb ik ook want als ik de kanalen bekijk word er ook niet om een kaart gevraagt er gebeurd gewoon helemaal niets<BR>of ze zijn nog aan het testen ik denk dat we<BR>gewoon moeten afwachten<P><BR>groeten adje

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.