Josje01 Geplaatst: 1 december 2003 Geplaatst: 1 december 2003 Ik had pinnacle op mijn PC staan toen het nog win98se was en die werkte toen goed nadat ik XP prof. had geinstalleerd niet meer . HEb toen alles verwijderd , en toen weer terug proberen te zetten. Maar helaas nu gaat het niet meer , win Xp zegt kan geen toegang krijgen tot netwerklocatie documents and settings en breek de installatie af. Tweede probleem ook nadat winXP prog. is geinstalleerd is dat ISVedit niet meer werkt ook niet als de compaliteit op win98 is gezet . Wie weet de oplossing. Alvast heel hartelijk bedankt. Greetz:Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Josje01 Geplaatst: 2 december 2003 Auteur Geplaatst: 2 december 2003 Fonske60, nee ik bedoel gewoon dat ik de software op de cd versie 7.08 oem niet meer geinstalleerd krijg. Wat doe ik dan fout?? Greetz :Josje01 Als Humax eens wist wat wij weten wilden, dan wist Humax wellicht meer!! OEPS wat NOU !!! Greetz:josje01
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen